همه مطالب

مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی به پایان رسید

سایت تحلیلی خبری فیلمروز: مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی به پایان رسید و مرحله منطقه ای از ۱۸ آبان تا ۴ آذرماه در پنج استان برگزار می شود.

به گزارش فیلمروز،نشست هماهنگی داوران منطقه‌ای جشنواره قصه‌گویی با حضور مریم سعادت، حمید گلی، عباس جهانگیریان، محسن هجری و علی خانجانی برگزار شد.مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی از دوم مهرماه آغاز و تا ۲۳مهرماه در ۳۱ استان کشور برگزار شد.
بر این اساس، با پایان یافتن مرحله استانی، نشست هماهنگی داوران منطقه‌ای برگزار شد تا داوران این مرحله از جشنواره از ۱۸ آبان‌ماه با حضور در استان فارس کار خود را آغاز کنند.
مرحله منطقه‌ای جشنواره قصه‌گویی با حضور برگزیدگان بخش زنان و مردان بالای ۱۸ سال در مرحله استانی، در پنج منطقه به میزبانی استان‌های آذربایجان‌غربی، لرستان، فارس، خراسان رضوی و گلستان برگزار می‌شود.

گفتنی است مریم سعادت، رضا بابک، حمید گلی، عباس جهانگیریان، محسن هجری و علی خانجانی به عنوان داور در این پنج منطقه حضور خواهند یافت.اختتامیه بیست ودومین جشنواره بین المللی قصه گویی از ۲۶ الی ۳۰ آذرماه در تهران برگزار خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا